حاجیلو

حاجیلو

حاجیلو

حاجیلو

جستجوی وکیل براساس نام

جستجوی وکیل براساس نام یکی از بهترین راهکارها برای دسترسی به یک وکیل متخصص و کاردان است، چرا که با جستجوی وکیل براساس نام این امکان برای شما فراهم می شود که از پیشینه ی شغلی و رزومه ی وکیل ملک اطلاع کامل پیدا نمایید و با آگاهی و چشم باز اقدام به اخذ وکیل کنید. البته این راهکار فقط در حین اخذ وکیل استفاده نمی شود حتی در زمانی که شما قصد استفاده از مشاوره تلفنی و یا آنلاین را دارید مفید و موثر است. مشاوره به شکل تلفنی و آنلاین شیوه ی جدیدی است که برخی از موسسات حقوقی آن را به کار گرفته اند. این سبک مشاوره به علت آنکه کم هزینه تر از مشاوره به شکل حضوری است از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص این دو مدل مشاوره بیشتر صحبت نماییم:

مشاوره تلفنی و مزایای آن

مشاوره تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری بسیار کم هزینه تر است. حتی برخی از موسسات حقوقی هستند که مشاوره ها را به کلی کاملا رایگان در اختیار افراد قرار می دهند. در مشاوره حقوقی تلفنی نیازی به جابجایی و صرف زمان برای رسیدن به دفتر وکیل املاک وجود ندارد. به همین علت برای بسیاری افراد که مشغله‌ های کاری زیادی دارند، مشاوره حقوقی تلفنی گزینه بسیار مناسبی از نظر زمانی به حساب می‌آید. همچنین با توجه به عدم نیاز به حضور فیزیکی در دفتر کار مشاور، هزینه‌ های ایاب و ذهاب  به صفر خواهد رسید. علاوه بر آن بسیاری از مشاوران حقوقی تلفنی، قادر هستند تا با پشتیبانی ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات کاربران در هر زمانی باشند.

در بسیاری از موارد، افراد به علت خجالت و احساس شرمساری تمایل دارند تا مشکلات حقوقی خود را به شکل غیرحضوری با مشاور و وکیل املاک در میان بگذارند. این موارد جزو مزیت های مشاوره تلفنی می باشد که موجب محبوبیت آن شده است.


نکات مهم برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی

  1. جستجوی وکیل براساس نام به شما کمک خواهد کرد تا با همان وکیل مورد نظر خود ارتباط برقرار نموده و صحبت نمایید. البته در مشاوره تلفنی این امکان برای شما میسر است که با چندین وکیل ملک صحبت کرده و راهنمایی بگیرید.
  2. اگر قصد استفاده از خدمات مشاوره تلفتی را دارید بهتر است که این کار در ساعات اولیه ی روز انجام شود چرا که در ساعات پایانی به دلیل آنکه وکیل املاک به افراد بسیاری مشاوره داده است دچار خستگی شده و ممکن است کارایی و بازدهی وی کاهش یافته باشد و نتواند مشاوره باکیفیتی را در اختیار شما بگذارد.
  3. تا حد امکان سعی شود که شرح پرونده و یا سوال کوتاه و مختصر بیان شود و تمامی موارد لازم گفته شود. طولانی کردن زمان شرح پرونده موجب کاهش کیفیت مشاوره خواهد شد.

مشاوره آنلاین و مزایای آن

مشاوره آنلاین نیز دقیقا همان مزیت های مشاوره تلفنی را دارد با این تفاوت که در این سبک مشاوره شما قادر به گفت و گو با وکیل نخواهید بود و صدای وکیل ملک را نخواهید شنید و به همین علت می توان گفت که مشاوره تلفنی در مقایسه با مشاوره آنلاین موثرتر است و حس اعتماد و اطمینان بیشتری ایجاد می شود. در مشاوره به شیوه آنلاین بهتر است که حتما از قبل نماد موسسه ی حقوقی بررسی شود تا از صحت اعتبار آن اطمینان کامل کسب شود. نکته ی قابل توجه آنکه هر دو شیوه مشاوره تلفنی و آنلاین تنها برای سوالات و مشکلات جزئی و کم ریسک مناسب هستند و چنانچه پرونده شما پیچیده و پرپیچ و خم باشد و نیاز باشد که وکیل از نزدیک پرونده و مستندات را مشاهده نماید این شیوه مشاوره ها به هیچ عنوان کارساز و موثر نخواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد